Ohladitev z jogijskim dihanjem

 

V teh vročih poletnih dneh ohladimo telo in um z jogijskim dihanjem - Sheetali pranayama (hladni dih)

Prakso izvajamo, ko nam je vroče, saj le ta hladi telo in um. Učinkuje na pomembne možganske centre, ki so povezani z biološkimi gonili in regulacijo temperature. Hladi in znižuje mentalno in emocionalno razdraženost ter spodbuja prost pretok prane po vsem telesu.

Izvajanje: Udobno se usedemo v meditacijski položaj, naprednejši z rokami na kolenih v chin ali gyana mudri, zapremo oči in se popolnoma sprostimo.

Ko umirimo naše misli in telo pričnemo s prakso. Čim bolj, a brez napora, iztegnemo jezik iz ust in robove jezika zavihamo navzgor, da oblikujemo cev. Vdihnemo in potegnemo zrak skozi to cev noter, da na jeziku in na nebu začutimo leden hlad. Na koncu vdiha potegnemo jezik nazaj, zapremo usta in izdihnemo skozi nos.

Prakso ponovimo 9x, postopoma lahko povečujemo do 15 ponovitev. Podaljšujemo tudi trajanje vsakega vdiha in izdiha.

Iz knjige Asana Pranayama Mudra Bandha

Kako smo izbrali ime MamaGaja

Izhajali smo iz pogleda na Zemljo, ki ustvarja idealne in raznovrstne pogoje za življenje vseh nas. In v tem ustvarjanju je skrbna kot je le mama. Lahko bi rekli tudi Mama Zemlja, kjer smo romantično poosebili grško boginjo Zemlje - Gaja ali Gea in tako ustvarili ime MamaGaja

Za vsa vprašanja smo vam na voljo na

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. 

031 646 988

Sledite nam

square facebook 512  Instagram icon